Detail

RESPECT sídlí v zelené budově s označením Kanceláře roku

V minulém roce RESPECT úspěšně dokončil rozsáhlou rekonstrukci svého sídla, nově nesoucí status zelené budovy, a byl osloven, aby přihlásil své kancelářské prostory do soutěže Kanceláře roku, kde se umístil mezi finalisty v kategorii Finanční instituce.

Soutěž Kanceláře roku se koná každoročně a klade si za cíl vyzdvihnout důležitost zvelebování pracovního prostředí jako podstatného benefitu pro zaměstnance. RESPECT si uvědomuje, že úspěch firmy je závislý právě na jejich zaměstnancích, a tak vyzpovídal tři z nich, kteří se přímo podíleli na úspěšném zvládnutí rekonstrukce a díky nimž byl tedy v této soutěži takto úspěšný.

Tereza – Board Office Manager

V rámci rekonstrukce jsme měli celý tým lidí, který zabezpečoval průběžný chod. Mou úlohou bylo dělat prostředníka mezi naším panem ředitelem a zbytkem týmu, aby bylo zajištěno, že vše běží podle představ pana ředitele. Zároveň jsem byla pravou rukou managerovi projektu, byla jsem hodně v kontaktu s naší architektkou a také jsem zajišťovala objednávky ve vztahu k nábytku a vybavení. Rekonstruovat za plného chodu firmy bylo náročné. Předělávali jsme budovu po patrech, vždy se muselo jedno patro s kolegy vystěhovat a poté zase nastěhovat zpět. Skloubit potřeby firmy a zároveň stavby bylo složité, nejtěžší pak byla rekonstrukce recepce, tedy vstupního prostoru, kde to nejvíce komplikovalo celý chod. Nicméně i přes všechny překážky byla rekonstrukce velmi rychlá, „novou budovu“ jsme měli po ¾ roku plně k dispozici, tak snad se to vyplatilo. Vidina práce v nových prostorech byla pro mě motivací.  Nejen nábytek a vybavení je nové, ale z recepčního patra se stalo krásné reprezentativní místo a přibylo nám několik zasedacích místností pro jednání. Díky výměně vzduchotechniky a některým dalším technologiím šetříme energii, tedy i přírodu, a to je pro mě také důležitá přidaná hodnota.

Vlaďka – Facility Manager

Mým úkolem bylo dohlížet na celkový průběh rekonstrukce, ohlídat stanovené termíny, dbát na bezpečnost práce, a především zachovat plynulý chod kanceláře. Zkoordinovat hladký průběh rekonstrukce s chodem kanceláře, aby kolegové mohli pohodlně pracovat, ačkoliv jim za zády probíhaly stavební úpravy, bylo náročné. Musela jsem být na kolegy přísnější a částečně omezovat i jejich stávající pracovní podmínky, a to bylo občas nepříjemné. Kolegům se za to omlouvám, ale bez toho by to nebylo možné. Zdárné dokončení rekonstrukce a vidina krásných a moderních kancelářských prostor byly pro mě velkou motivaci a domnívám se, že celá akce proběhla bez větších problémů.

Honza – Zástupce ředitele IT

Bavilo mě být součástí týmu a bylo to příjemné zpestření k pracovním povinnostem. Navrhoval jsem technologie v rámci budovy, jako například rezervační systém pro zasedací místnosti, docházkový systém, možnosti prezentace, datové propojení s vedlejší budovou a zajištění dostatečné kapacity přípojek k navrženému počtu míst. Nejtěžší bylo zkoordinovat dodavatelé technologií s procesem stavby a dohlížet, aby bylo vše zapojené tak, jak má být. Na průběhu rekonstrukce bych nic neměnil a do tohoto týmu se klidně zase přidal. Zároveň myslím, že naučit se něco nového se vždycky hodí.

Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásadami ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.