Hledáme pracovitého, proklientsky orientovaného pracovníka s bechybným hlasovým projevem, ideálně se zkušeností v callcentru. V našem zákaznickém centru budete mít za úkol pomáhat při vyřizování hovorů klientů, kteří chtějí nahlásit škodu na zakoupeném zboží, tedy klienti volají Vám v jejich vlastním zájmu. Po nahlášení a zaevidování škody přechází požadavek na posouzení na oddělení likvidací v rámci společnosti.
Co je náplní práce
- příjem hovorů klientů, kteří chtějí nahlásit škodu /tzn. zjistíte co a jak se klientovi stalo a zadáte do systému. Klienti Vám volají v jejich zájmu, tedy NIKOHO NEPŘEMLOUVÁTE k žádným prodejům atd.
- evidence škod a dat o klientech v systému
- komunikace s klienty v problematických případech a řešení reklamací
Na této pozici uspějete, pokud
- dokážete vyjít téměř s každým a neberete si věci osobně
- jste trpělivý/á, špatně naladěný klient Vás nijak nerozhodí a ještě se mu budete snažit najít řešení jeho situace bez toho, abyste měli zkažený celý den :)
- máte zájem o dlouhodobou spolupráci
- jste časově flexibilní - v případě nutnosti /nemoc, nepřítomnost brigádníků atd./ zastoupení dle potřeby v čase 8 - 19h
Jaké znalosti k tomu budete potřebovat
- SŠ s maturitou
- dobrý komunikační projev
- zkušenost z callcentra výhodou
- rychlé psaní na PC bez gramatických chyb
- proklientský přístup
Nástup:
- dle dohody
Pracovní doba:
- pondělí - pátek
Pracovní smlouva na HPP na dobu určitou 1 roku, posléze možnost prodloužení
Co vám můžeme nabídnout
- prostředí stabilní a prosperující firmy
- možnost odborného a kariérového rozvoje
- zajímavé zaměstnanecké benefity (příspěvky na sportování a relaxaci, jazykové kruzy, stravné nebo sick days a další)
- systém motivačního bonusového ohodnocení (kvartální a roční odměny)
- možnost flexibilní pracovní doby v rámci pracovního týdne
- příjemné a moderní pracovní prostředí, firemní akce a večírky, sportovní i dětské akce pro dobrou věc