RESPECT, a.s. mění logo a korporátní identitu, která bude od května komunikována v rámci celého RESPECT Group v Čechách a v průběhu roku 2016 i na Slovensku. RESPECT, a.s. vchází do třetí dekády života podniku s jasnými posláními, cíli, vizemi a díky klientům a zaměstnancům RESPECTu, společnost upevňuje každým rokem svoji pozici na trhu. Za 23 let působení na pojišťovacím trhu se podařilo vybudovat silné a úspěšné značky našich projektů a služeb pro klienty, které si zasloužily vlastní sjednocenou tvář a identitu, a proto se RESPECT rozhodl přistoupit k rebrendingu log, které spolu komunikují a kladou důraz na jasné sdělení bez zbytečných kudrlinek. Ústřední vizualizace je na první pohled jasná, a napovídá, že úspěšné projekty jsou součástí pojišťovací skupiny RESPECTu.

Logo Story

Jak vidí nové logo společnost RESPECT? Kompaktně, týmově – ústřední logo s logy projektů (RESPECT Academy, RESPECT Online, RESPECT Partners) spolu komunikují, loga jsou inovativní, nezaměnitelná trendová ale zároveň nadčasovéá mladistvá a digitalizovaná s ohledem na technologické novinky současné doby. Čistý a jasný design dává na vědomí, že společnost RESPECT, je dynamicky se rozvíjející rostoucí společnost, která nechce být pozadu a být zaškatulkována s kostnatělostí klasických log a jejich překombinovaností v oboru pojišťovnictví. Logo komunikuje jasně. Oproti původnímu logu, ve kterém dominovala plastická koule uvnitř s písmenem R před samotným názvem RESPECT, byla koule přesunuta do decentnější, za to však údernější podoby za název firmy a potvrzuje tak, že RESPECT je natolik silná značka, že k ní není více co dodat – prostě RESPECT, tečka.

Z původních velkých písmen v logu se změnilo logo do malých písmen, které značí sebedůvěru a dospělost.  Z původní firemní identity si logo zachovává barevnost, které dominují odstíny modré barvy, ostatní projekty jako Academy se pojí se žlutou barvou, která vyjadřuje vzdělání, tok informací, Online je světle modré barvy, odrážející svět technologií a online světa a Partners je spojen se zelenou barvou, která značí spojenectví a nové příležitosti.

Společnost se mění dříve, než musí…

Zkracujeme, zjednodušujeme, odlišujeme a zviditelňujeme značku RESPECTu jako takového.  Víme, co měníme, z RESPECTu se za 23 let na trhu stala prémiová značka. Značka, která se nepotřebuje už obhajovat, má své pevné místo na pojišťovacím trhu a patří mezi 5 TOP Pojišťovacích makléřů v Česku a na Slovensku, a proto si naše společnost zasloužila další rozvoj v podobě moderního loga, které odráží skupinu pojišťovacích makléřů, které reprezentujeme i v zahraničí prostřednictvím celosvětové sítě makléřů UNiBA, prostě o společnost je zapotřebí pečovat a hýčkat si ji, aby byla i nadále úspěšná“, uvedl Ing. Zdeněk Reibl, MBA., generální ředitel RESPECT, a.s.

Rozhodnutí o změně logotypu znamená pro každou firmu výzvu, další možnosti a velké závazky pro klienty a obchodní partnery, že RESPECT tu byl, je a bude dalších x let“, uvedl s úsměvem Ing. Jakub Matyáš, Managing Director, RESPECT, a.s.

Seznamte se...