Máme velkou radost, že jsme vydali další číslo Respect magazínu, ve kterém představujeme kromě článků ze světa pojištění, i náš nový vizuální styl a logo, které jsme se rozhodli „oživit“ po další úspěšné dekádě, kterou jsme s Vámi mohli strávit.

Za 23 let působení na pojišťovacím trhu se nám podařilo vybudovat silné a úspěšné značky našich projektů a služeb, které si zasloužily vlastní sjednocenou tvář a identitu, která spolu komunikuje a klade důraz na jasné sdělení bez zbytečných kudrlinek. Ústřední vizualizace je na první pohled jasná, a napovídá, že projekty, které jste nám pomohli vytvořit, se staly neodmyslitelnou součástí pojišťovací skupiny RESPECT Group.

Jak vidíme nové logo?  Kompaktně, týmově, inovativně, nezaměnitelně, trendově ale zároveň nadčasově, mladistvě a digitalizovaně s ohledem na technologické novinky současné doby. Věříme, že se loga budou líbit i Vám a nadále spolu všichni potáhneme za jeden provaz!

Dále Vám v aktuálním čísle Respect magazínu přinášíme témata:

  • Nepodceňujme environmentální rizika
  • Zaměstnanecké programy / benefity
  • Náhrada újmy
  • A jak nahlásit škody s „klidnou“ hlavou

Přejeme Vám už jen samé slunečné dny!

Redakce týmu RESPECT, a.s.