Do provozního oddělení hledáme novou kolegyni / nového kolegu. Oddělení má na starosti zejména evidenční a kontrolní činnosti ve vztahu k pojistným smlouvám a finanční agendy včetně fakturace pojistného a zpracování provizí.

Pracovní zkušenosti z administrativy v pojišťovnictví jsou vítány, nicméně pozice je vhodná i pro kandidáty s menší praxí či absolventy studia ekonomického směru, kteří jsou pečliví, organizovaní, mají smysl pro detail a nechybí jim motivace a chuť se učit novým věcem.

O jaké činnosti se konkrétně jedná:

  • zavedení a správa pojistných smluv v informačním systému
  • komunikace s pojišťovnami, pobočkami společnosti i s klienty v rámci agendy správy smluv
  • evidence a fakturace předpisů inkasovaného pojistného
  • řešení dlužného pojistného a vystavování upomínek
  • párování položek provizních sestav vyplácených pojišťovnami
  • řešení nesrovnalostí v platbách pojistného a ve vyplacených provizích
  • kontrolní činnosti včetně reklamace nevyplacených provizí
  • provozní zpracování nových akvizic
  • podpora brokerů
  • elektronická a fyzická archivace dokumentů

Uspějete u nás pokud:

  • máte velmi dobré uživatelské schopnosti práce s PC (především Excel)
  • máte aktivní přístup a vysoké pracovní nasazení
  • jste pečlivá/ý, svědomitá/ý a důsledná/ý
  • máte alespoň krátkou praxi v pojišťovnictví (VÝHODOU) a znalost problematiky provozní agendy (VÝHODOU)
  • máte analytické schopnosti
  • pracujete rád/a s čísly
  • jste týmový hráč

Co Vám můžeme nabídnout:

  • stabilitu - na trhu jsme právě 28 let
  • systém motivačního bonusového ohodnocení
  • stabilní práci a příležitost profesně růst
  • možnost flexibilní pracovní doby
  • zaměstnanecké benefity

Termín nástupu: dle dohody

V případě Vašeho zájmu zašlete Vaše CV a motivační dopis na kariera@respect.cz .

 

Zaujala vás tato pozice?

V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici zašlete prosím svůj profesní strukturovaný životopis spolu s průvodním dopisem na adresu kariera@respect.cz