V případě pojistné události volejte divizi Likvidace škod RESPECT na tel + 420 227 200 111. Poradíme vám, jak postupovat v případě vaší pojistné události.
Klienti RESPECTu, kteří mají zřízený portál ONLINE.RESPECT, mohou nahlašovat pojistné události přímo v ONLINE.RESPECT.
NEZAPOMEŇTE!
Jak postupovat při pojistné události?
-
Neměnit stav věci po pojistné události.
-
Pokud je nutné okamžitě odstranit následky škody, aby se rozsah škody dále nezvyšoval, resp. bylo zabráněno vzniku dalších škod, je třeba zabezpečit dostatečné důkazy o rozsahu škody, popř. o likvidaci zničených věcí - např. sepsat podrobný zápis s Policií, hasiči, popř. jinými úředními orgány a provést fotodokumentaci, videonahrávku či škodu zdokumentovat jiným průkazným způsobem.
-
Bez zbytečného odkladu kontaktovat společnost RESPECT na tel. čísle +420 227 200 111, kde bude poskytnuta kvalifikovaná rada, jak dále postupovat v konkrétní situaci.
Škodu by měla nahlašovat osoba, která zná detaily pojistné události. Je potřeba nahlásit následující základní informace:-
název firmy resp. jméno pojištěného,
-
datum vzniku škodní události,
-
místo vzniku škodní události,
-
funkční kontaktní spojení,
-
příčina a popis vzniku škody,
-
rozsah poškození,
-
u motorových vozidel SPZ.
-