Jedinečná příležitost pro energického, pracovitého, zdravě ambiciózního člověka, který se v asistentské pozici cítí jako ryba ve vodě, neboť ví, že být dobrým asistentem je pro chod firmy klíčové. Vaše role bude totiž zásadní – budete v dennodenním kontaktu s majitelem a zakladatelem společnosti, který firmu vybudoval před více než 30 lety od základů, stejně tak jako s dalšími top manažery, od kterých se lze mnohé naučit. Jste komunikativní, týmový a na cíl orientovaný člověk, který si umí poradit v každé situaci, a dotahuje úkoly do konce? Pak hledáme právě Vás!
Tato pozice Vás vtáhne, pokud:
- Hledáte různorodou práci, kde se dostanete k zajímavým úkolům napříč různými oblastmi
- Nedělá Vám problém dělat na více úkolech / projektech najednou, navíc, je-li to nutné - měnit si pracovní den dle aktuálních priorit a diáře Vašeho nadřízeného je pro Vás samozřejmostí
- Občasný zmatek a časový pres Vás nerozhodí, naopak Vás tyto situace motivují a vybičují k lepším výkonům
- Dokážete zorganizovat nejenom sebe, ale i ostatní kolegy zapojené do projektů
- Chápete svou roli jako „pravá ruka“ majitele firmy, tedy jste k dispozici vždy, když je Vás někde potřeba
- Loajalita a diskrétnost je pro Vás samozřejmostí
- Neustále přemýšlíte nad tím, jak uchopit úkoly jednodušeji a efektivněji
- Když něco začnete, vždy to dotáhnete do konce, není nutné Vás upomínat ani hlídat
- Nechybí Vám nadšení pro nové technologie, mobilní aplikace a máte praktické zkušenosti s on-line komunikačními nástroji (Teams, Webex aj.)
- Rádi na sobě pracujete, s neustálým sebevzděláváním a prohlubováním odborných znalostí v různých oblastech nemáte sebemenší problém
Úkoly a kompetence, které by byly součástí Vašeho dne :
- Asistentská činnost pro majitele firmy – koordinace jeho diáře, kontrola jeho pošty a příprava korespondence na obchodní partnery, příprava obchodních schůzek a podkladů s tím souvisejících, aj.
- Podpora členů představenstva s různorodými úkoly z jejich oblastí
- Účast na poradách majitele a představenstva společnosti - příprava zápisu pro další kontrolu a distribuce zde zadaných úkolů na dotčené kolegy dovnitř firmy
- Vedení 3 členného týmu recepce a s tím související personální úkoly
- Podpora právního, vzdělávacího, compliance týmu
- Projektová koordinace plnění časového a obsahového harmonogramu aktivních projektů uvnitř firmy napříč odděleními, řešení potíží
- Tvorba analýz, statistik, různých rozborů, podkladů na jednání s klienty
- Screening práce s klienty
- Systémový controlling dat, řešení nesrovnalostí
Profil ideálního kandidáta:
- Absolvent VŠ ekonomického směru
- Praxe na asistentské pozici výhodou, nikoliv však podmínkou; jsme připraveni přivítat i čerstvého absolventa
- Aktivní zájem o oblast IT a nové technologie – dobrá znalost Excel (alespoň na úrovni kontingenčních tabulek), Word, Powerpoint, Internet, Outlook aj., ochota se v této oblasti neustále vzdělávat
- Zájem o oblast financí, pojišťovnictví, práva bude velkým přínosem do budoucna
- Schopnost a zájem o vedení menšího týmu - delegace úkolů, dohled nad bezchybným chodem oddělení, férový přístup k řízení podřízených
- Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
- Znalost angličtiny na komunikativní úrovni (schopnost napsat krátký mail, vyřešit běžný telefon)
- Český jazyk jako mateřský jazyk, znalost českého pravopisu, cit pro stylistiku psaného textu
- Schopnost analýzy dat a návrhu řešení
Co nabízíme na oplátku?
- Zajímavou a pestrou práci, která má přesah do různých oblastí
- Možnost se denodenně učit a inspirovat od člověka, který vybudoval firmu od základů
- Maximální podporu po celou dobu spolupráce od zkušených kolegů při řešení běžných i nestandardních situací
- Flexibilní pracovní dobu (dle dohody možnost home office aj.)
- Férovou odměnu za dobře odvedenou práci: fix + kvartální odměny + roční odměny
- Pestrou škálu benefitů (Multisportka, stravenkový paušál, HO, sick day, 5 týdnů dovolené, penzijko, aj...)
Pozice je vhodná i pro absolventy nebo uchazeče s krátkou praxí.
V případě Vašeho zájmu zašlete Vaše CV na mail: kariera@respect.cz