Pracovní náplň :
- asistence ředitelce pobočky, která bude přímým mentorem v procesu zaučení
- jednání s obchodními partnery - pojišťovnami
- pod vedením zkušených kolegů příprava pojistných programů pro naše klienty
- pod vedením zkušených kolegů provádění auditů pojistných smluv a zpracování auditních zpráv
- pod vedením zkušených kolegů provádění rizikových prohlídek a identifikace rizik, která klienta ohrožují
- zpracování poptávek na pojištění, vedení a vyhodnocování výběrových řízení u pojistitelů
- zpracování a projednávání nabídek pojistného programu s klienty
- zajištění systematické a trvalé péče o svěřené klienty
- u významných klientů spolupráce s oddělením likvidace na likvidaci pojistných událostí
- účast v procesu získávání nových klientů ve spolupráci s obchodníky na pobočce
Požadovaná kvalifikace :
- VŠ/SŠ vzdělání (nejlépe ekonomického nebo technického směru), ideální pro absolventy, předchozí praxe výhodou nikoliv podmínkou
- dobrá znalost práce s PC (MS Office, Internet)
- znalost AJ/NJ na velmi dobré úrovni (znalost minimálně jednoho jazyka podmínkou, obou výhodou)
- řidičský průkaz skupiny B
Dále požadujeme :
- zkušenosti s obchodním jednáním a prezentací na velmi dobré úrovni - například v rámci VŠ studia (dobré vyjednávací schopnosti, komunikační a prezentační dovednosti)
- aktivní přístup a organizační schopnosti
- samostatnost, odpovědnost a schopnost prosadit se
- občanskou bezúhonnost
Nabízíme :
- práci ve stabilní, dynamické a trvale se rozvíjející společnosti
- moderní pracovní prostředí
- motivující pracovní ohodnocení
- možnost pracovního růstu a dalšího vzdělávání
- zaměstnanecké benefity
Nástup: dohodou
V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici zašlete prosím svůj strukturovaný profesní životopis na mailovou adresu: kariera@respect.cz.