Rádi bychom posílili tým o šikovnou kolegyni / kolegu, která bude administrativní podporou naše menšího obchodního týmu, takové druhé ruce, parťáka, který nám pomůže s „papíry“ a tím nám velmi ulehčí práci. Počítáme ale také s Vaším rozvojem, hledáme tedy k sobě člověka, který se chce pracovně posouvat dál a odborně se vzdělávat.

Ideální předpoklady:

  • SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického/obchodního směru
    dobrá znalost práce s PC MS Office
    kladný vztah k administrativě
    zkušenost z oblasti pojišťovnictví velkou výhodou
    dobré komunikační znalosti

Oceníme u Vás:

  • osobní odpovědnost za svou práci, ale i schopnost týmové spolupráce
    pečlivost a samostatnost
    organizační schopnosti a umět si nastavit priority
    ochotu vzdělávat se a učit se nové věci
    morální a občanskou bezúhonnost
    pohodovou a nekonfliktní povahu přispívající k dobré atmosféře na pracovišti :-)
    zájem o dlouhodobou spolupráci

Naše divize VIP RESPECT se stará o VIP klientelu v oblasti pojištění osob (odpovědnost občanů, životní pojištění, penzijní připojištění) a jejich majetku.

Na tomto oddělení byste měli na starosti:

Komplexní administrativně technickou podporu oddělení:

  • přípravu podkladů pro obnovy smluv
    podporu týmu při zpracování dokumentace a prezenčních materiálů do výběrových řízení
    po zaškolení tvorbu nabídek na jednodušší typy pojištění pod odborným dohledem
    práci s interními systémy, zadávání dat
    přípravu průvodních listů ke smlouvám a další

Co Vám můžeme nabídnout:

  • různorodou činnost
    systém motivačního bonusového ohodnocení
    stabilní práci a příležitost osobního růstu
    možnost flexibilní pracovní doby v rámci pracovního týdne

Zaujala vás tato pozice?

V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici zašlete prosím svůj profesní strukturovaný životopis spolu s průvodním dopisem na adresu kariera@respect.cz