Rádi bychom posílili tým o šikovnou kolegyni / kolegu, která/ý má rád/a administrativní práci v různých aspektech: od komunikace písemné - psaní obchodních dopisů, zadávání dat do systému, hlídání termínů, až po komunikaci telefonní a celkovou administrativní podporu týmu - vše od stolu, z kanceláře. Hledáme do týmu člověka, který nemusí mít velkou praxi, ale táhne za jeden provaz, dělá práci s úsměvem, má skoro pořád dobrou náladu a je zodpovědný, protože takový je náš tým. :-)

S jakými činnostmi se na oddělení potkáte:
Oddělení klientské péče se stará o pojistné programy malých a středních podnikatelů, Vaší rolí bude administrativně podpořit tým

  • budete zadávat informace o klientech do systému
  • psát průvodní listy, obchodní korespondenci na klienty
  • hlídat termíny pro včasné zpracování
  • asistence kolegům v oddělení s různými administrativními procesy
  • dále komunikace písemná či telefonní s pojišťovnami a menšími klienty
  • zpracování a projednávání nabídek pojistného programu
  • a další úkoly dle potřeby a postupného zaškolení

Ideální předpoklady:

  • SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického/obchodního směru
  • dobrá znalost práce s PC (MS Office - excel, word)
  • odborná praxe v pojišťovnictví velkou výhodou, ale ne podmínkou
  • proklientský přístup, dobré komunikační znalosti
  • kladný vztah k administrativě

Oceníme u Vás:

  • osobní odpovědnost za svou práci, ale i schopnost týmové spolupráce
  • pečlivost a samostatnost
  • organizační schopnosti a umět si nastavit priority
  • ochotu vzdělávat se a učit se nové věci
  • morální a občanskou bezúhonnost
  • zájem o dlouhodobou spolupráci
  • „Positive atittude“ a dobrou náladu přispívající k dobré atmosféře na pracovišti :-)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • různorodou činnost a navíc s námi nuda nebude :-)
  • prima kolektiv, příjemné pracovní prostředí, výbornou dopravní dostupnost (hned u metra Budějovická)
  • systém motivačního bonusového ohodnocení
  • stabilní práci a příležitost profesně růst
  • možnost flexibilní pracovní doby v rámci pracovního týdne
  • zaměstnanecké benefity (příspěvky na sportování a relaxaci, jazykové kurzy, stravné nebo sick days
  • a další)

Nástup možný ihned nebo dle dohody

Zaujala vás tato pozice?

V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici zašlete prosím svůj profesní strukturovaný životopis spolu s průvodním dopisem na adresu kariera@respect.cz